söndag 18 juli 2010

Fish Are Jumping And The Cotton Is High

Alltså jag har så jävla snygga kindben. Det är helt sjukt faktiskt. Hänger man med mig så måste man ha sex minst åtta gånger per dag. Min psykolog sa att jag är nymfoman men det är ju inte alls sant, så jag slutade. Vänta, ta här, känner du vad lent det är? Jo alltså vi är ju Sveriges bästa rockband.

Du pratar rätt mycket.

Så är det plötsligt söndagskväll igen, trots att det inte längre finns några veckodagar. E lagar mat. Få lagar så god mat som E. Cyklar hem och förbi min gamla skola. Ser en buss. En sådan där buss man åker långt bort i. Tänker på skolresor för länge sedan och att se någon för sista gången. En grön mjukisdress och en väska över axeln. Vi ses. Ja, vi ses. Men nej, aldrig mer. Sen får jag nästan en boll i huvudet och inser att det ju inte alls är en skolresa utan den där fotbollsturneringen.

Inga kommentarer: